Fortrydelsesret og Reklamationsret
Fortrydelsesret
Du har altid 30 dages fortrydelsesret når du handler med Chleopatra Oils via www.dev.chleopatra.dk. Fortrydelsesretten løber fra den dag, hvor du har modtaget din vare.
Du kan ikke fortryde ved at nægte at modtage varen på posthuset, eller ved at aflevere den personligt på ovenstående adresse mod forudgående aftale.
Når du fortryder dit køb, bedes du udfylde vores fortrydelses-formular. Det er endvidere dit ansvar at kunne bevise, at du har udfyldt fortrydelses-formularen og gjort Chleopatra Oils opmærksom på din fortrydelse. Du skal også kunne bevise, at du har returneret og betalt for returneringen af varen. Det er dig som køber, der har ansvaret for varen så snart du har modtaget den. Vi kan sende dig en returlabel, som du selv printer ud og sætter på pakken. Returlabel koster kr. 50,- som fratrækkes din refundering. Endvidere vil forsendelsesomkostninger ikke blive refunderet. Samme betingelser gør sig gældende for pakker, der returneres fordi de ikke er blevet afhentet på posthuset.
Når du fortryder dit køb, tilbagebetales købesummen naturligvis til dig. Dette gøres ved at tilbageføre dine penge (eventuelt fratrukket omkostninnger for returforsendelse) til samme betalingsmetode som du betalte med. Tilbagebetaling sker så snart vi har fået varen retur og kontrolleret at den lever op til reglerne for fortrydelsen.
Det er ikke et krav, men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken – eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.
Når fortrydelsesretten udnyttes, skal du selv betale portoen for at sende varen retur. Varen kan sendes til
Chleopatra Oils
Åstræde 7
260 Tåstrup
Bemærk – vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.
Reklamationsret
Når du handler på www.dev.chleopatra.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Dette betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Der skal reklameres inden rimelig tid efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis der reklameres inden to måneder, vil reklamationen altid være rettidig.
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget.
Når du ønsker at reklamere over et produkt, skal det indsendes til os på vores adresse, men kun efter aftale. Når du returnerer varen, bedes du beskrive fejlen ved det købte.
Chleopatra Oils
Åstræde 7
2630 Tåstrup
Bemærk – vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller andet.
Husk altid at sende varen tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelse, således at vi kan tilbagebetale dig dine omkostninger.
Klagemulighed
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus (link).
Du har også mulighed for at klage til Center for Klageløsning eller ODR.